Bogholderi og Regnskab

Vi har stor og bred erfaring med bogholderi og regnskab, hvor vores kunder består af både små og mellemstore virksomheder (og både enkeltmandsvirksomheder og selskaber). Især mange små virksomheder erfarer, at bogholderi og regnskab kan tage meget tid i hverdagen, så der ikke kan fokuseres på det vigtige – driften af virksomheden. Det kan være fristende at forsøge selv, men det medfører ofte meget tidsspild og mange fejl, som senere skal rettes af en erfaren bogholder eller revisor. Det er derfor en god idé allerede fra starten at alliere sig med en bogholder eller revisor, som oftest for relativt få penge kan klare alt arbejdet for dig på en effektiv måde. På den måde kan I trygt fokusere på det, som I er gode til. 

Automatisering af bogholderi
Vi arbejder i mange forskellige regnskabsprogrammer (f.eks. e-conomic, dinero og billy) og er specialister i at automatisere og digitalisere bogholderiet. Det indebærer bl.a. følgende for dig:

  • Alle bilag håndteres elektronisk (du skal ikke have nogen ringbind eller fysiske bilag liggende)

  • Leverandørbilag indscannes så oplysningerne afløftes automatisk

  • Banken afstemmes direkte og semiautomatisk gennem økonomisystem

  • Lønsystem integreres med økonomisystem, så bogføringen sker automatisk

  • Evt. andre systemer integreres med økonomisystem, så bogføring sker automatisk – eksempelvis webshop, kreditkort-system o.l.

I er dermed sikret et moderne bogholderi, hvor det eneste I skal gøre, er at sende jeres bilag på mail, så klarer vi resten. Herunder oplistes en række eksempler på opgaver, som vi kan løse for jer:

Analysing Data

Bogholderi & Regnskab  

  • Bogføring

  • Fakturering

  • Betaling af regninger

  • Momsopgørelse- og indberetning

  • Løn

  • Årsregnskab og indberetning

  • Skatteregnskab, selvangivelse, forskudsopgørelse og indberetning heraf

  • Diverse afstemninger og administrative opgaver

 

© 2020 by Webxite DK for CConsulting ApS.